Jak wybrać producenta opakowań?

Dziś twórcy, producenci, a nawet rękodzielnicy stają przed niemałym wyzwaniem. Jak zapakować swój produkt? Papier, plastik, drewno? Karton, pudełko z „okienkiem”, czy tylko doczepiona etykietka? W dobie internetu, mediów społecznościowych, gdzie coraz częściej posługujemy się „pismem obrazkowym” coraz ważniejsze jest aby nasz produkt chwycił oko potencjalnego klienta, zaciekawił. Formą, fakturą, kolorem. Można w tym celu zwrócić się w stronę kontrastowych kolorów, indywidualnych form, ciekawych połączeń materiałów. Z drugiej strony coraz więcej osób zwraca się w stronę klasyki, prostego kroju, stonowanych kolorów. Stanowi to dobry sposób do zaczepienia, zwrócenia uwagi potencjalnego klienta, który codziennie jest bombardowany obrazami, zdjęciami, kolorami.

Indywidualny projekt, czyli spójność wnętrza i zewnętrza

Taka wielość możliwości może być przytłaczająca, dla osoby, która nie ma rozeznania i doświadczenia w projektowaniu opakowań. Wtedy warto zdać się na kogoś bardziej doświadczonego, kto po zapoznaniu się z produktem będzie w stanie doradzić zastosowanie materiałów, kolorów, nawiązania sposobu pakowania do produktu pakowanego, a już zupełnie idealnym rozwiązaniem sytuacji wydaje się wybór takiego producenta, który oferuje wykonywanie projektów indywidualnych zapewniając doświadczenie i wsparcie osób doświadczonych, ot, choćby specjalistów w zakresie tworzenia marki.

Oferta producenta opakowań ekologicznych

Producent opakowań ekologicznych proponuje nam opakowania spersonalizowane. Wybór spośród różnych metod pakowania, wypełnień… do dyspozycji klient ma stworzenie zupełnie indywidualne systemu pakowania (przy asyście specjalistów z dziedziny kreowania wizerunku!) lub skromniejsza personalizacja produktów zawartych w ofercie producenta przez nadruk własnego logo. Ponadto zainteresowany może wybrać papier do pakowania z własną grafiką. Idealny do nadrukowania logo, nazwy producenta, być może nawet zabawnej grafiki nawiązującej do produktu. W końcu zadanie ma jedno – przyciągnąć uwagę i sprzedać produkt!

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Leave a Reply